Motivační workshop

Podívejte se na adaptační kurz očima našich studentů prvních ročníku.

Adaptační kurz se mi moc líbil. Byla tam sranda a seznámili jsme se tam všichni. Líbily se mi i hry. Nejvíc mi dala zabrat cesta zpátky na vlak, ale zasmála jsem se s kamarádkami s kterými jsem se aspoň dobře poznaly. A to byl účel adapťáku. Za to děkuji, že něco takového škola pořádá.

Karolína Kischová – KC1

Adapťák se mi celkem líbil. Líbilo se mi že tam nebyla nuda, líbila se mi cesta zpátky (výšlap), nelíbilo se mi že jsme byli zavřeni uvnitř a že nám furt někdo lezl do pokoje.

Ondřej Gomola – KC1

Se třídou ES1 jsme jeli na adaptační kurz ve dnech 13. - 14. 9. Už od autobusového stanoviště jsme byli dobře naladění a těšili se. Když jsme přijeli do Jablunkova, tak už nás čekala hora výzev, museli jsme hledat přes mapy souřadnice a tam jsme museli dojít a vyfotit se u toho, byla to zábava, ale unavující. Dělali jsme u toho blbosti a prošli jsme kus cesty, až jsme došli na místo, kde nás pěkně přivítali pan učitel Sikora a pan učitel Třinecký. Ubytování bylo nádherné, krásný bazén, pokoje, prostě všechno. Tak jsme se ubytovali pod kontrolou pana Sikory, hned jsme šli na seznamovací hry, které nás strašně spojili a začali tvořit fakt dobrý kolektiv. Obědy jsme měli výborné, i večeři. Po obědě jsme měli plno aktivit, ale měli jsme čas  si i zahrát fotbal atd. Naši třídu určitě nejvíc bavila hra na PPL, našli jsme tam fakt talenty na běhání. Večer jsme si opekli párky a šli už spát. Ráno jsme vyrazili na snídani a zahráli jsme si poslední hry, pak už jsme vyrazili na cestu domů, ale už jako kolektiv. Adaptační kurz nás hodně sblížil a máme teď fakt výborný kolektiv a za to jsme všichni rádi. Rádi poděkujeme naší paní třídní Monice Šamonilové, panu Sikorovi, panu Třineckému, panu Samcovi a naší třídě. Děkujeme.

Za ES1 děkuje Filip Hevera

Ve dnech 18. a 19. září 2023 jsme se se třídou PL1 zúčastnili adaptačního kurzu, který se již podruhé konal v penzionu U Pinkasů v Písečné. Adaptační kurz začal na autobusovém stanovišti v Třinci, kde jsme se téměř všichni sešli. Odtud jsme se autobusem přesunuli do Jablunkova, kde nás čekalo několik výzev. Museli jsme se pomocí souřadnic dostat na určitá místa v Jablunkově a na každém místě se společně vyfotit. Naše putování skončilo u penzionu, ve kterém jsme se ubytovali a kde na nás již čekali dva naši pedagogové – pan Tomáš Sikora a pan Jiří Třinecký, kteří si pro nás připravili spoustu aktivit, jejichž cílem bylo stmelit třídní kolektiv. Druhý den jsme kvůli deštivému počasí trávili čas pod přístřeškem Výletiště, kde jsme zahráli několik zajímavých her a pokračovali v utužování třídního kolektivu. Poté jsme se pěšky vydali do Návsí na vlakové nádraží. Žáci si adaptační kurz pochvalovali. "Adapťák byl super. Líbilo se mi místo, kde to probíhalo. A taky hry." uvedla jedna z žákyň.

Třída PL1

Ráno jsme šli na autobusové stanoviště, kde za nás Pan Učitel zaplatil autobus. Jeli jsme do Jablunkova. Až jsme dorazili, řekli nám, že bude jedenáct soutěží, při kterých se budeme procházet po Jablunkově a plnit ty soutěže s Google Mapami a IP adresami napsaných v dopisu. (Např. vyfotit se s T. G. Masarykem, vyfotit kreativní fotky s pomocí nějakých pomůcek atd...) Když jsme dodělali všechny soutěže, dostali jsme se k penzionu u Pinkasů, tam jsme měli zůstat 2 dny. Až jsme se dostali dovnitř, byli nám dané ložnice. Potom jsme šli do prvního patra a hráli jsme poznávací hry, třeba že jsme si vybrali kartu, která říká, jak se cítíme v kolektivu naší třídy, také logické hry nebo hry s otázkami pro naše spolužáky. Potom co jsme měli oběd, dali jsme si přestávku na tak 30 minut, pak jsme šli ven, abychom se vykoupali v bazénu. Byli jsme tam tak hodinu. Když jsme si už dost zaplavali, zahráli jsme si hru, kde jsme museli najít psací podložky s dopisy, které jsme využili na dodělání vět. Také jsme měli běžící soutěž, kde učitel udělal dráhu, na to, abychom dostali body za běh. (Přitom jsme měli batoh, ve kterém byla flaška.) Cesta byla vyznačená kužely, 4 body za krátkou vzdálenost a 6 za tu delší. Až jsme měli za sebou asi hodinu běhu, šli jsme dovnitř udělat si přestávku. Když už byla tma, na večeři jsme mohli vyjít ven, abychom si opekly párky nebo chleba. Byli jsme vzhůru do 21:00 a potom jsme už dostali večerku. Další den jsme pouklízeli v naších pokojích, dostaly jsme bagetu na cestu zpátky a zahráli jsme si nějaké menší hry, než jsme jeli domů.

Marie Czyžová, EL1

Ve dnech 20. a 21. 9. se třídy PB1, SS1 a SP1 zúčastnily motivačního workshopu. Na začátku našeho společného dobrodružství stála putovní hra, kterou jsme si obohatili o speciální soutěž "Nejlepší ksychtík" na společných fotografiích. Výsledky této soutěže byly vyhlášeny po poradě odborné poroty při večerním táboráku a za úžasné grimasy a naprosto bezkonkurenčně provedený provaz zaslouženě zvítězila Sára Kastlová. Během pobytu v útulném penzionu U Pinkasů na Písečné jsme měli spoustu možností se lépe poznat a zažít spolu spoustu legrace. O naše plná bříška se po celou dobu skvěle staraly paní mistrové odborného výcviky Šárka Burkotová a Mária Wálková, kterým ochotně a velmi šikovně pomáhali sami žáci. Program plný her a zábavy organizovali třídní učitelé Eva Czerniková a Petr Misiarz spolu se školní speciální pedagožkou Markétou Kuníkovou. Během aktivit jsme zjistili, že máme mnoho společného a pocit pohody a příjemně stráveného času nás spojil ještě o kousek více. Při večerním táboráku jsme už tak byli jedna velká parta a přátelství, která zde vznikla, pokračují i nadále každý školní den. Z našeho motivačního workshopu si kromě třídních pravidel a spousty krásných vzpomínek odvážíme také spokojenost a třídní pohodu.