Workshop Diferenciace ve výuce vedoucí k podpoře individuálních potřeb žáků v návaznosti na kritické myšlení žáků
Dne 15. 11. 2024 se učitelé teoretického vyučování zúčastnili workshopu vedeného panem Kynclem Diferenciace ve výuce vedoucí k podpoře individuálních potřeb žáků v návaznosti na kritické myšlení žáků. V úvodní části pracovali s pojmy diferenciace a individualizace. Následně ve skupinách debatovali o metodách RWCT, které znají a používají ve výuce,
o konkrétních způsobech diferenciace výuky a o způsobech vedení žáků k sebehodnocení. V posledním bloku se věnovali způsobům diferenciace ve výuce, např. podle učebních stylů, obsahu, procesu, produktu nebo prostředí. Vyučující se rovněž bavili o důležitosti zpětné vazby pro žáka, která mu pomáhá dosáhnout vytyčených cílů poznání. Učitelé plně využili možnosti sejít se s kolegy, vzájemně sdílet své poznatky z výuky. Měli prostor si uvědomit, že jako učitelé stále na sobě pracují.
autor: Mgr. Milada Šupíková